21 oktober 2018 Door Beth van Bracht

Halloweenfeest

decoratie

Afgelopen zaterdag, 20 oktober, wordt dit griezelfeest weer gevierd voor de leden en niet leden in de Speeltuin Vereniging Crooswijk.
Er waren ongeveer 30 kinderen. Halloween is in Nederland niet zo populair maar er is niets mis met een gezond portie griezelen!
Willem & Beth
Decoratie

Wat is nou leuker dan een feestje waarop kinderen samen met zijn vrienden kunt griezelen en verkleden? Het organiseren van een Halloween is niet gemakkelijk! Wat natuurlijk onwijs leuk is aan een feestje met een Griezel of Halloween thema is dat we er lekker mee uit kunnen pakken. Niets is te gek. De ramen en deuren zijn vooraf versierd met ballonnen, horror deur decoraties en het plafond met spinnen en spinnenwebben. De zaal is omgetoverd tot halloweenfeest met enge spinnen, skelet, spoken en andere vieze beestjes. Wij zijn creatief bezig geweest om traktatie uit  te delen met Halloween spoken van banaan. Limonade met griezelige oogballen mag natuurlijk niet ontbreken. De tafels zijn leuk opgemaakt met Halloween griezel tafelgerei zoals bordjes, bekertjes, servetjes en een leuk tafelkleed!

Heksje, heksje, klein maar fijn

Wat is het toch leuk om een heks te zijn
Keteltje, keteltje, rond en groot
We dansen samen in de goot
Pompoen, pompoen, wat moet ik met je doen
Zal ik een soepje van je maken
of geef ik je een dikke zoen.

Stille geesten in de nacht,
op iedere hoek houden ze de wacht.
Met Halloween zie je ze lopen,
doe jij de deur nog open?