AGENDA Kinder activiteiten

Crooswijk op stelten van 10.00 – 20.00 uur. Toegang is gratis. Mede-mogelijk door Opzoomer mee, Gebiedsnetwerker Kralingen-Crooswijk en Volkstheater.

Organisatie:

Willem van Bracht, Beth Van Bracht, Hans Visser, Bart Kleiweg, Anneke Strasters, Klaus Oordt.

Sinterklaas feest

woensdag, 4 december 2024 Sinterklaas voorstelling van 13.30-14.15 uur
Bezoek van Sinterklaas en pieten van 14.30 - 15.30 uur
Leden gratis
Niet leden betalen € 7,50 p.p.
Inschrijven vanaf 30 oktober.

Paasactiviteiten 2024 – maandag, 1 April van 11.00-14.00 uur
Het is weer bijna Pasen, een van onze favoriete lentefeesten en daar hoort traditioneel een lekkere paasactiviteiten bij. Wij organiseren elk jaar een leuke activiteit voor onze leden en dat is heel gezellig. Het is altijd fijn om voor hen leuke activiteiten te voorzien zoals paaseirenzoektocht met Paashaas, eiren beschilderen, knutselen, schminken, ballon figuren vouwen en spelletjes.  Voor kinderen van 3 tot 12 jaar !
Vanaf 6 maart tot en 27 maart kunnen onze leden hun kinderen opgeven voor deze dag. Zorg dat u uw lidmaatschap hebt voldaan voor 2024 om teleurstelling te voorkomen!
Graag het formulier volledig invullen. Dank voor de medewerking.
NIET LEDEN KUNNEN MEEDOEN VOOR € 7,50 PER KIND.

Mei vakantie

KONINGSDAG

Op zaterdag 27 April 2024 viert Speeltuin Vereniging Crooswijk Koningsdag. We gaan er een onvergetelijke dag van maken met heel veel activiteiten voor jong en oud. Het belooft een fantastisch feest met live muziek van zanger Perry Zuidam. Heel veel activiteiten voor kinderen zoals: schminken, ballon figuren vouwen, de zwarte Poppenkast fighter, Suikerspin, meet en Greet met prinssesen, glittertattoos, minidisco, knutselen en op de foto met Stitch en Paw Patrol.

90 jaar Jubileum

Jubileum feest

dinsdag, 25 Oktober
Clown Kiekeboe van 13.00-15.00 uur. Gratis toegang voor leden en niet leden.

woensdag 26 Oktober
toegang alleen voor de leden met lidmaatschapkaart.
13.00 - 15.00 uur -
Voorstelling van Oki Doki.
14.00-16.00 uur VERRASSING !
van 17.00-19.00 uur
Glow in the dark
Kinderdisco met DJ Tuktuk van Wicky entertainment.
donderdag, 27 oktober
programma volgt nog.
zaterdag, 29 oktober
Reunie Crooswijk met live muziek.
Crooswijk Op Stelten, zie posters.

Paasbrunch, 22 April 2019