Lid in de Orde van Oranje-Nassau Uitreiking Lintjesregen - 30 April 2021

Ter gelegenheid van de Lintjesregen 2021 zijn heer WHJ van Bracht en mevrouw L. van Bracht-Ricamata door mevrouw Peggy Konings,Jan & Dit Bijkerk (met hulp van Bart Kleiweg van BuurtLab en mevr. Janny van Gils van Gebiedscommissie Kralingen-Crooswijk) voorgedragen voor een Koninklijke onderscheiding vanwege zijn jarenlange vrijwillige inzet voor Speeltuin Vereniging Crooswijk. Het Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander heeft behaagd hen te benoemen tot “Lid in de Orde van Oranje-Nassau ” een welverdiende blijk van waardering. Op 30 April zijn Willem en Beth uitgenodigd om in het stadhuis de toegekende Koninklijke onderscheiding te mogen ontvangen. Ze worden hartelijk ontvangen in de Burgerzaal en krijgen uit handen van wethouder Judith Bokhove de versierselen officieel overhandigd. Aldus wethouder J. Bokhove: Samen vormen jullie de drijvende kracht achter Speeltuin Vereniging Crooswijk. Daarvoor is veel waardering, maar ook daarbuiten. Jullie zijn het kloppend hart van Speeltuin Vereniging Crooswijk. Een echtpaar en een hecht team. Samen zorgen jullie ervoor dat jong en oud zich thuis voelt.

Kanselarij der
Nederlandse Orden