Aanvraag Scholen / Kinderdagverblijf

Welkom bij Speeltuin Vereniging Crooswijk. Elk jaar komen er mensen vanuit alle hoeken en gaten om onze speeltuin te bezoeken. Naast onze leden geven wij ook scholen en naschoolse opvang een kans gebruik te maken van onze mooie toestellen en andere faciliteiten. Scholen kunnen ook lid worden van de vereniging. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie en schone speeltuin. Wilt u met uw klas of groep langs komen, dan kunt u uw aanvraag online indienen. Reserveren voor bezoek aan de speeltuin met groepen vanaf 15 kinderen is verplicht.
Voor een goede samenwerking vragen wij u minimaal 10 dagen van tevoren te reserveren. Voor niet leden betaalt u € 1,00 per kind/ persoon. Uw aanvraag wordt binnen 3 dagen behandeld.