Example

De leukste speeltuin in het hart van Rotterdam

Airtrampoline
Het bezoek van de Burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb & Dhr. Herman den Blijker aan Speeltuin Crooswijk. Speeltuin Crooswijk is persoonlijk uitgekozen voor een video materiaal door de burgemeester voor het benefietgala op de Kralingse Plas in Rotterdam, een idee van Aboutaleb, vertelt organisator Herman Vaanholt. “Ik zat ooit eens met hem op een ander gala toen hij zei dat hij iets zou willen organiseren voor projecten waar hij moeilijk budget voor kan krijgen. Het soort projecten die opeens opkomen als de budgetten al verdeeld zijn.”
Het geld dat wordt opgehaald wordt gebruikt om speeltuinen op te knappen of uit te breiden.
De stichting Rotterdam Mooier Maken bepaalt samen met de gemeente welke speelplaatsen aan de beurt komen.

Kaarten

Maandag middag kunt u Jokeren vanaf 14.00 uur
voor € 1,00 p.p.
Iedereen is van harte welkom om een gezellig potje
te kaarten.

Bingo

Wij organiseren bingo 2 keer maand op een zaterdag avond van 19.30 - 21.30 uur. Gezelligheid staat voorop. Houd onze evenementenkalender en Facebook-pagina in de gaten voor de exacte data. Klik op de icoontje om foto's te zien van onze bingoavond.

Het Oranje Fonds organiseert op 15 en 16 maart 2019, samen met duizenden organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje de handen uit de mouwen te steken.

NL Doet klussen op Speeltuin Vereniging Crooswijk wordt georganiseert op vrijdag, 15 Maart 2019 van 11.00 – 15.30 uur. Het schoon maken van onze speeltuin met de vrijwilligers in het voorjaar, zodat wij de zomer weer ingaan met een schone en veilige speeltuin voor de kinderen te hebben. Dit jaar werken wij samen met Hoornbeeck college.